Frågor kring Service
Här kan du hitta allmänna frågor och svar om service och serviceavtal. Om ni fortfarande funderar över något eller har egna frågor är ni självklart varmt välkomna att kontakta oss direkt.
Vilket serviceavtal passar oss bäst?
Det beror helt och hållet på hur stort ansvar ni själva vill ta för er kaffeautomat. Med Totalservice sköter vi allting åt er - ni fokuserar på det ni är bäst på. Med Delservice sköter ni själva några av de enklare uppgifterna, som påfyllning och daglig rengöring av automaten. Ni kan läsa mer om de olika servicenivåerna här:
Hur beställer jag varor till vår automat?
Om ni har något av våra serviceavtal Fullservice eller Delservice kommer er Servicetekniker till er 11 gånger om året och levererar er måntaliga förbrukning av varor till automaten. Om ni vill beställa någonting utöver er vanliga förbrukning beställer ni det direkt av er Servicetekniker eller kontaktar oss på 046 - 25 75 86 eller här.
När kommer vår servicetekniker?
Om ni har något av våra serviceavtal Fullservice eller Delservice kommer er Servicetekniker till er på månadsbasis, 11 gånger om året (det utförs ingen service under juli månad). Om ni har serviceavtalet Basservice tar ni aktivt kontakt med när ni har behov av er Servicetekniker på
046 - 25 75 86 eller genom att skicka ett meddelande till oss här.
046 - 25 75 86 eller genom att skicka ett meddelande till oss här.
Hur gör vi en felanmälan?
Ibland, speciellt på måndagsmorgnar, vill inte kaffeautomaten som vi vill. Gör en felanmälan genom att ringa till oss på 046 - 25 75 86 eller skicka ett meddelande till oss här. Vi återkommer till er så fort vi bara kan.
Hur gör vi om vi vill flytta en automat?
Det är mycket att tänka på när en kaffeautomat ska flyttas. Ta kontakt med oss, så hjälper vi er med flytten. Ni kan antingen ringa oss på 046 - 25 75 86, eller skicka ett meddelande till oss här.
Vi vill byta kaffeautomat, hur gör vi?
Om du vi byta kaffeautomat måste vi ta en titt på ditt individuella avtal. Ta kontakt med oss på 046 - 25 75 86 eller här, så hjälper vi er att hitta en lösning.
Hur lång uppsägningstid har vi?
De flesta av våra avtal har en uppsägningstid på 3 månader innan avtalstidens slut. Om ni inte säger upp ert avtal förlängs det automatiskt med 12 månader åt gången. I de allra flesta fall tar vår säljare kontakt med er i god tid innan avtalet löper ut för att följa upp hur era behov ser ut framåt. För att få reda på hur det ser ut just i ert individuella fall får ni gärna ta kontakt med oss på 046 - 25 75 86 eller genom att skicka ett meddelande till oss här.